Συμβόλαια Συντήρησης Τηλεφωνικού Κέντρου Panasonic

Έχοντας τη γνώση και την πολυετή εξειδίκευση στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, σας παραθέτουμε κατωτέρω την πρότασή μας για την Ετήσια Υποστήριξη του Συστήματος Panasonic.

Η πρόταση αυτή βασίζεται στον απομακρυσμένο προγραμματισμό και με αυτή την πρόταση, θα είμαστε συνεχώς στη διάθεσή σας να επεμβαίνουμε στο πρόγραμμα, μετά από αίτημά σας, για αλλαγή δυνατοτήτων, πρόσθεση δυνατοτήτων, αναβάθμιση λογισμικού με νέες version, αποκατάσταση προβλημάτων προγράμματος και θα έχετε έκπτωση στον Τιμοκατάλογο των προϊόντων της Panasonic, καθώς και έκπτωση στον Τιμοκατάλογο Παροχής Υπηρεσιών στην περίπτωση που θα χρειαστεί να απασχοληθεί τεχνικός μας στον χώρο σας για εργασίες εκτός συμβολαίου.

Τι κερδίζετε με τη Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης : 
– Προτεραιότητα τεχνικών για επείγουσα βλάβη έναντι πελατών χωρίς Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης
– Αμεσότητα για την επίλυση προβλημάτων, με απομακρυσμένη διάγνωση 
– Άμεση αλλαγή προγραμματισμού σε κουδουνισμούς, φραγές, ονόματα εσωτερικών, καταχώρηση μνημών στο σύστημα κ.α.
– Προληπτική συντήρηση & τεχνικός έλεγχος δύο φορές το χρόνο
– Επίσκεψη τεχνικού, για βλάβη μετά από κλήση σας, μέσα σε 04-05 ώρες όταν αυτό χρειάζεται
– Μόνιμη & συνεχή τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνουΔιάθεση ειδικευμένων συμβούλων με τεχνογνωσία, για την    από τηλεφώνου εξυπηρέτηση
– Αναβάθμιση στο software των μηχανημάτων
– Εργασίες τηλεδιάγνωσης, τηλεπρογραμματισμού, τηλεσυντήρησης, στο Τηλεφωνικό Κέντρο
– Σε περιπτώσεις βλάβης εξοπλισμού, η παραλαβή προς επισκευή και παράδοση από επισκευή γίνεται από και προς τον χώρο σας με έξοδα της εταιρίας μας